neděle 26. ledna 2014

Hľadanie Aliss a ohradzovanie lesa

Aj keď bol včera prvý deň víkendu a mohol by som si pospať po dlhom týždni dlhšie ako zvyčajne, nestalo sa tak. Vstal som skoro, ešte pred raňajkami a naposledy skontroloval články do časopisu. Nell a Rosie ešte spali a tak som sa potichu ako prízrak vytratil do siene, kde som prečkal tých pár minút do raňajok. Už ani neviem čo som jedol, z klasického zamyslenia ma vytrhli Danny s Jeffom, ktorí sa posadili vedľa mňa. Prehodili sme pár slov a dvojica vedľa mňa sa pustila do jedla. V sieni som si všimol pár modrých plášťov a moje obavy o Aliss opäť vystúpili na povrch. Šiel som teda za Theodorom, ktorého som ako jediného poznal a spýtal sa ho, či o nej niečo nevie. Očividne o tom nechcel hovoriť vnútri a tak sme šli kúsok von pred hrad. Tam mi pohrebným hlasom rozprával o tom, ako zle sa Aliss v posledných dňoch mala, vravel niečo o Ashovi a ešte niečo o tom, ako spomínala, že sa jej už nechce žiť. Veľmi sa mi to nezdalo, no niečoho takého som sa presne obával. Prebehol som snáď celú školu, všetky tajné chodby a miestnosti ktoré poznám, no nenašiel som ju, podľa očakávaní. Presunul som sa teda k plánu B. Profesori.

Ako prvá mi pochopiteľne napadla profesorka Senter, no na moje veľké sklamanie v kabinete nebola. Zbehol som teda pár poschodí nižšie, ale ani profesor Carey nebol k nájdeniu. Začínal som byť mierne zúfalý, ale ešte som predsa len skúsil ošetrovňu, Sayaka tam predsa vždy je, spoľahlivo pripravená riešiť akýkoľvek problém... Ale nebola tam. Moja paranoidná myseľ začala skladať rôzne hrôzostrašné scenáre (ako vždy), no našťastie som sa po pár sekundách spamätal a šiel hore do fakulty. Dole schodmi práve schádzal jediný človek, ktorý vtedy mohol nejako pomôcť - Ben. Veľmi rýchlo pochopil, že sa niečo deje a po krátkom vysvetlení mi odporučil nájsť Asha, ten niečo určite bude vedieť. Ale Ash, rovnako ako všetci ostatní, o Aliss takisto nič nepočul. Niekto z nás si spomenul, že Lorra má práve teraz skúšku z lietania. Nevedeli sme ale kde a tak sme prebehli snáď polovicu tried na hrade. Nakoniec sme ju našli a povedali jej o čo ide. Len prikývla a o chvíľku sa už rozhlasom niesol jej hlas hľadajúci akékoľvek informácie o Aliss. Asi som vyzeral horšie ako som sa nazdával, pretože Ben mi niekoľokrát povedal, aby som sa upokojil, možno nakoniec nejde o nič vážne. Ako som sa o pár minút dozvedel, ani nešlo... Profesorka Strawberry mi poslala sovu s lístkom v ktorom stálo, že Aliss tvrdo spí na izbe.

Konečne som si vydýchol, aj keď sa mi zdá čudne, že celý týždeň nevyliezla von. No, asi občas každý potrebuje byť sám. S podstatne lepšou náladou som sa odobral na crafting, na ktorom sa zišla snáď polovica školy. Vyrábali sme ploty, ktoré sme následne nosili k okraju lesa. Pozor tam na to dával Carey, spolu so Senter a Orwell. Stavba prebiehala disciplinovane, konečne všetci pochopili, že nemá zmysel pridávať profesorom ďalšie starosti a tak všetci robili čo mali a práca šla pekne od ruky. Ešte na začiatku stavania sa do lesa vypravila štvorica v zložení Burst, Maelstrom, Redhorn a Sayaka. 2x obrana proti čiernej mágii, odborník na zveri a ošetrovateľka, pekný výber. Čas sa pomaly nachýlil k deviatej hodine, no výprava nebola nikde k nájdeniu. Asi málokto prehliadol ustarané pohľady profesorov a študentov, ktoré čoraz častejšie zabiehali k miestu, kde štvorica vošla do lesa. Nejaká prváčka od nás dostala náhle nutkanie pohladiť si jeleňa, za čo nám Orwell strhla 10 bodov.. 10 prekliatych bodov! Tajne som dúfal, že tú prváčku jeleň roztrhá za jej hlúposť na kusy, bohužiaľ sa tak nestalo a tak bola bodová strata celkom zbytočná.

Pár minút pred večierkou, kedy sa výprava stále nevracala a o nervozite všetkých prítomných už nebolo pochýb, som sa musel odobrať do klubu po články, ktoré som neskôr zaniesol Pincovi. Našťastie bolo rozhlasom vyhlásené, že sa štvorica vrátila z lesa v relatívnom poriadku a všetci si určite vydýchli. Odniesol som teda články Pincovi do knižnice, povedal mu podrobnosti potrebné na zhotovenie prvého čísla a odobral sa po dlhej dobe prespať na fakultu. V izbe som našiel nahnevaného Bena, ktorý vravel niečo o Dannym a o jeho zlom správaní. Je pravda že Dannyho a Willa som stretol tesne za obrazom, snáď ich nenapadlo liezť von... Bolo samozrejme naivné myslieť si to, Ben po chvíľke šiel von aby to skontroloval a pravdaže, Dannyho našiel niekde na móle... Nemal som silu komentovať to a po chvíľke sme obaja šli spať, dnes sa má pokračovať v stavbe, okrem toho vychádza prvé číslo časopisu, tak nech ráno nie sme ako mŕtvoly.



Žádné komentáře:

Okomentovat