úterý 30. dubna 2013

Gordon Alert - podmienečné vylúčenie (Matt)

Je kúsok po polnoci a ja som sa rozhodol po dlhej dobe pridať ďalší zápis, konkrétne opíšem udalosti nedeľného dňa. Pozerám do vyhasinajúceho ohňa a ani neviem ako začať. Celkom presne si to už nepamätám, myšlienky sa mi zlievajú dohromady s myšlienkami na Bell a skvelý včerajšok, takže niektoré časti najskôr nezachytím úplne presne, každopádne snáď vystihnem podstatu. A áno, som podmienečne vylúčený, Hay som očividne niečo spravil, kedže sa so mnou nechce rozprávať a Alfie Curtis (náš nový profesor) skutočne nieje vlkodlak. Ale všetko pekne po poriadku.

Všetko to začalo v nedeľu po obede, kedy ma Bell vytiahla na dvor a oznámila mi, že si mám nachystať handru, prútik a toľko jedla (hoc aj skazeného), koľko len dokážem nabrať. Tušil som o čo pôjde, no šiel som do toho, Blackovci nedostatkom odvahy nikdy netrpeli (našťastie, občas bohužiaľ). Všetko sa to malo spustiť cez večeru pri kabinete ďalšieho nového profesora menom Gordon Alert. Vzal som aj toho obrovského pavúka čo mi darovala Cari, nech je sranda (zmieril som sa s tým, že ho už nikdy neuvidím, ach jo..). Keď som dorazil na určené miesto, čakali tam už Cari s Bell a Mike s Jeffom. Všetci sme začali krížom krážom čarovať ilúzie prasiat, rozlievať po zemi rôzne nechutné brečky, pavúka som mu hodil pred dvere, seno, no proste hrôza.. (keď si na to s odstupom času spomínam, ani neviem prečo som to spravil, proti Alertovi som nič nemal).

Po chvíľke našej "zábavy" z kabinetu nevybehol nikto iný ako sám Alert. Všetci sme sa razom rozpŕchli, bežal som sa prezliecť hore do izby a o pár minút neskôr som sa pobral späť (ostatní zúčastnení sa takisto postupne pridali). Keď som dorazil pred kabinet, všade bol pokoj, len o stenu sa opierali Kath a George. Teraz sme už bohužiaľ také šťastie nemali.. Začul som za sebou kroky, ostatní sa rozbehli všetkými smermi a kým som sa stihol spamätať, už som aj sedel s Kath na stoličke pred jeho stolom v kabinete. Je to pekná miestnosť s akváriom a kotlíkom plným atramentu? (aspoň mi to tak pripadá). Alert chcel samozrejme celkom logicky mená, povedal som mu, že som sa len pozeral a nič nespravil, uvedomoval som si, že v stávke je veľa, no napriek tomu som zachovával pokoj. Keď som si začínal myslieť že sa z toho vysekáme (Kath nakoniec nič neurobila, neodpustil by som si, keby bola potrestaná aj ona), Alert vybehol von a dovliekol Cari a Jeffa, po chvíľke aj Bell..

Začal nás vypočúvať, chcel vedieť prečo sme to spravili, no všetci zaryto mlčali (konkrétne ja som bol zaujatý fotkou na stole, neskôr akváriom a neskôr pitím vody (z môjho vlastného hrnčeka)). Pán Alert očividne nemá veľkú trpezlivosť, pretože všelijako krivil tvár a striedavo kričal a mračil sa na nás. Keď sme aj naďalej vytrvalo mlčali, šiel ku skrinke a vytiahol z nej džbán akejsi tekutiny. Nie som odborník na elixíry, no hneď mi bolo jasné na čo sa to podobá. Veritaserum - najsilnejší elixír pravdy na svete, čo mi Alert aj potvrdil. Celkom rozumne som mu začal vysvetľovať, že tento elixír je určite zakázaný, nie som žiaden hlupák, mám mamu na ministerstve a zákony poznám. Avšak pán Alert mal iný názor. Po chvíľke si zavolal na pomoc ďalšiu novú tvár, pre zmenu muža menom Alfie Curtis. Je to muž statnej postavy a desivého výzoru, no s dobrým srdcom (ako som zistil včera na hodine).

Odkašľal som si a povedal som, že to už zašlo priďaleko. Áno, hranie sa na hrdinu sa vo mne opäť prebudilo a celú vinu som skúsil vziať na seba. Snažil som sa nahovoriť mu, že som na to mojich priateľov vlastne nalákal ja, nech potrestá len mňa a podobné žvásty. Na moje sklamanie tomu neuveril a nalial do Cari elixír. Vyklopila mu, podľa očakávaní, všetko. Nuž, po chvíľke sme sa dozvedeli, že to bola len osolená voda, nie veritaserum, takže si z nás spravil bláznov (v kútiku duše som tušil že to bude podobná habaďúra, placebo efekt očividne zafungoval). Bolo po všetkom, vraj nás podmienečne vylučuje a tento týždeň s učiteľmi preberú, čo sa s nami stane. Skvelé. Všetci sme sa odobrali do klubovní, Cari odišla do postele, ja som si sadol ku krbu (celkom klasicky, robím to každý večer) a všetko povedal Hay s Jane. Nuž, aspoň ten včerajšok bol lepší, oveľa lepší. *dokreslené malé žlté B* Tak, uvidíme ako to všetko dopadne, ktovie, ak ma budúci prváci nájdu utierať podlahy v Kotli, aspoň im budem môcť vyrozprávať tento skvelý príbeh...

Žádné komentáře:

Okomentovat