úterý 25. června 2013

Tajný deník


SUPERTAJNÝ DENÍK CARIMELLE WANG

Pokud tuto knihu někde naleznete, což se díky ostražitosti majitelky nestane, bezprostředně ji vraťte, aniž byste si cokoliv četli!


Objev č. 1 – Matthew Black
Chodili jsme spolu od ledna 1992 do června téhož roku. Rozešel se se mnou tím, že začal chodit s moji ségrou.Stejně si ale myslím, že s ní byl protože mu připomínala mně, ikdyž ve mně najde celou mě! Blbec!

Základní informace - Pohledný černovlasý mladík s nápadně nádhernýma očima. Povahově se trochu chová jako rozumbrada, je ale velmi něžný. Pravděpodobně trpí oslím syndromem smažených míchaných vajíček v oblasti mozku.

Poznámky – Dobře líbá. Viděl mě v podprsence (v té světle fialové s krajkama), když mi v květnu 92 masíroval záda
Ostatní partnerky – Moje pitomá sestra, Hayley, které to ale přeju..

Objev č. 2 – Jeffrey Lillento
Chodili jsme spolu od července 92, nějak to samo od sebe zaniklo v srpnu. Kolem dubna 93 jsem se do něj ale znova zakoukala a 27.6. na mé oslavě narozenin jsem ho nečekaně políbila a následně mu odcizila hůlku. Chtěla jsem zapůsobit totiž tím, že ji další den jakože najdu a budu superhrdinka a budu úžasná.

Základní informace – Obléká se jako socka, teď už je to ale trochu lepší. V obličeji je velmi pohlednýa má krásné vlasy. Občas trochu smrdí, ale jde to přebýt mou úchvatnou přirozenou lidskou vůní. Chová se trochu jako ňouma, není vůbec romantický a pořád jenom mele nějaký blbosti.

Poznámky – Neumí vůbec líbat, slintá přitom jako babičky hafoň. Viděla jsem ho úplně nahého, když se v létě nenamáhal někam zalézt při převlékání do plavek. Tajně doufám, že se tím, co jsem viděla nemusím zatím nijak znepokojovat – kluci se přece vyvíjí pomaleji. On mě viděl v jednodílných plavkách, mám ale pocit, že mi z nich v jednu chvíli při koupání koukala bradavka a to zrovna když se koukal. Pravděpodobně trpí mimiputím syndromem opožděného tělesného vývoje.

Ostatní partnerky – Nikdo jiný ho nechce, na všechny působí jako ňouma. Mám ale pocit, že se do něj zamiloval Jacob Sames, neřekla bych ale do Jeffika, že je gay.

Objev č. 3 – Danny Styx
Od léta 92 doposud

Základní informace – Je ze všech mých kluků nejkrásnější, nejromantičtější, má nejkrásnější oči, nejkrásnější úsměv a je moc fajn. Někdy mi ale vadí jeho náladovost. Pozor! Pravděpodobně trpí velmi nebezpečným a nakažlivým kobylím syndromem zavařené lepeční blány!

Poznámky – Líbá jako Buddha! Já před ním zatím sotva odhalila své kotníky a lokty, jemu jsem ale 28.6.1993 masírovala záda a musím říct, že má pěknou postavu. Jednou jsem ho dokonce šmírovala přes pootevřené dveře při převlékání do pyžama, v obzoru mi ale bránil jeho kufr! Jak může mít taková pitomá bedna tak tlustý sklo sakra! Doufám ,že si nevšiml, když jsem mu následující den ten kufr o pár stop posunula.

Ostatní partnerky – Žádné jsem zatím nezaznamenala, podezírám ho ale z nadměrného kamarádství se Sayuri Ling, proto jsem s ní omezila tu komunikaci, dokud se věci neobjasní.


Objev č. 4 – Theodor Orphes – Úchylák Orphes
Nijak oficiálně spolu nechodíme, už jsem se s ním ale objímala a líbala v jednom prázdném skladu. Jeho líbání dávám asi 7 bodů z deseti, není to nic moc, pořád ale lepší, než Jeff, u kterého mám jen tak mimochodem pocit, že trénoval jen nasáváním pití z brčka!

Theo je velmi ošklivý, má ale extravagantní vkus pro oblékání, který na mě velmi zapůsobil. Chová se hezky, ikdyž někdy trochu vlezle a čas od času mívám pocit, jako kdyby mi snad dával nějaké neslušné návrhy!

Za své ošklivé šedé vlasy ale nejspíš nemůže, nejspíš totiž trpí Hroším syndromem předčasného stárnutí a já nijak neodsuzuji nemocné lidi.

Partnerky neznámé.


Objev č. 5 – Jordy Carter
Nijak jsme spolu zatím nechodili. Moc se mi ale líbí a chová se hodně hezky. Je romantický. Chodil s moji sestřenicí a teď to táhne s mým dvojčetem. Odcizila jsem mu hůlku s tím, že mu ji vrátím pouze za podmínky, že mě políbí. Třikrát mě políbil a z toho jsem usoudila, že to fakt umí!
Žádnou nemoc jsem u něj zatím nenašla.


Idolové, u nichž nemám šanci:

Profesor Gordon Alert – Nenávidí mě a já nenávidím jeho. Jeho arogance a přístup se mi ale fakt líbí. Rád na sebe upoutává pozornost vtipnými hláškami, stěry a poznámkami. Soudíc podle expedice jeho kabinetu je velmi bohatý. Nosí značkové oblečení. I pod tou celou arogancí a nenávistí, kterou ke mně cítí mě má rád, vím to! Když jsem slavila narozeniny, pozval si mne do kabinetu a popřál mi a dal mi dort! Nevím, zda má manželku.
Často se mne dotýká, nevím, zda to dávat za zásluhu náhodě či mé neposednosti, ale skoro denně mě jemně uchopí svýma hebkýma rukama za paži a tahá mne přes celý hrad. Tvářím se, jak mi to hrozně vadí, ale pod tím vším si to užívám.
Skoro každou noc se mi zdávají sny, jak se s ním líbám a opravdu mi ta představa dělá dobře.
Vždy chodí zahalený v pláštích a kloboucích, ale stejně jsem si jista, že se pod tím skrývá kus vypracovaného chlapa.

Prefekt Antony Poul – Je mu asi sedmnáct a tak nějak si představuju prince svých snů. Je naprosto dokonalý a nic mu nechybí. Bohužel je ale zadaný a já mu to přeju. Má úplně dokonalou postavu, viděla jsem ho i bez trika a dokonce jsem se prstem dotkla jeho bradavky!!! Dala jsem to za vinu omylu a nedopatření, zbaštil mi to, ale deníčk uvěř, že to omylem nebylo! Je samý sval, má ideální výšku, v obličeji naprosto dokonalý, má krásný uklidňující hlas, smysl pro humor! Je úplně sexy! A je úplně dokonalý!

11 komentářů:

  1. Já... jsem... asi umřela :DDDDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale neee, nepsala jsem to proto, abych vyvraždila žvb :(( :D

      Vymazat
  2. Tak to si teda pěkná kráva....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, ono se to skvěle soudí hráče podle postav, obzvlášť ještě anonymně, aby z toho dotečný vylezl jako ještě větší "hrdina" :)) Proč si rovnou nezjistíš, kdo hraje Brumbála a neřekneš mu, jak je starej dědek? A proč nenapíšeš Jahodě, že by si měla dojít na operaci hlasu, protože z ní máš přeslazený uši? www.zvb.cz... Někde se tam píše o rozdílu hráč-postava... doporučuju přečíst ;)

      Vymazat
  3. Pečený brambora25. června 2013 v 13:20

    Ah Carinko, určitě mi jednoho půjčíš, že jo?

    OdpovědětVymazat
  4. :-D Ty jsi to celé fakt zveřejnila? No ty jsi teda číslo :-D

    OdpovědětVymazat
  5. ježiš kácím se smíchy :DDD

    OdpovědětVymazat
  6. Si tak uvědomuju že to spojení Cari+Alert je trochu jako Potter+Snape :DDD

    OdpovědětVymazat